Sayfalar

21 Mart 2011 Pazartesi

"Şer bildiklerimizde hayır, hayır bildiklerimizde şer" ayetini tekrar tekrar hatırlatıyorum kendime. Dilim her ne kadar tekrarlasa da gönlüm tam teslim olabilmiş değil:(

40.haftanın içindeyken, doğum hazırlıklarının başlaması gerekirken, henüz doğum kanalında olmayan kızım sezaryen sinyallerini verdi ufakta olsa. 

Her ne kadar normal doğum korkutsa da beni, o doğum anını, yaşanılan acıyı, evladımın sesini duymayı, sonrasında kucağıma alıp kavuşacağımız anı yaşamak istiyorum hem de doyasıya... Aslında bu saydıklarımın beni daha bir "anne" yapacağını düşünüyorum.

Ama biliyorum ki, beni benden iyi bilen, tanıyan, hayrımı murad eden Rabbim benim için en hayırlısını nasib edecek. Bunu çok iyi biliyorum. Bana düşen de dua etmek; olana gönlümün razı olması için...

Cumartesi günü yapılacak muayenede -Rabbimin takdir ettiği ölçüde-netleşecek  durumu sabır ve dua ile beklemekteyim...

3 yorum:

  1. Canım benim, bol hurma ye,bol Meryem suresi oku.. Yapacak bir şey yok..Dense de inanma, diren ve bebeğinin dünyayala buluşmasına şahit ol...

    YanıtlaSil
  2. İnşaallah... Direnmeye gerek kalmadan fıtrata uygun olanı nasip etsin Rabbim...

    YanıtlaSil
  3. http://guli-rana.blogspot.com/2011/03/ne-kadar-gercek-bir-kuluz.html
    Buradaki notunda ne güzel ifade edilmiş.
    Gerçek bir kulluk: Hakk'ın takdîrinden memnun olabilme sanatıdır.
    Allah'u tealaya hamdolsun acizliğimizi yeniden hatırlattı kendisine duaya yeniden gayretlendirdi. Bizi kulluğumuzu bir daha hissetmekle şereflendirdi.
    Ya Rab, bize kulluğumuzu unutturma! Evladımıza en güzel şekilde kavuşabilmeyi hayır üzere bir ömür sürdürebilmeyi nasip eyle. Gönlümüzü huzur ile sükunet ile doldur. Biz sana teslimiz. Sen güzelini yaparsın.
    Ey Allah'ım bizi göz açıp kapayıncaya kadar dahi olsa nefsimizle başbaşa bırakma! Amin!

    YanıtlaSil